Gaming @AFK rozpoczyna nowy sezon, a pierwszym wydarzeniem będzie wykład z Raphaelem Vargą, projektantem walk w Bloober Team. Podczas spotkania Raphael omówi proces tworzenia skomplikowanych systemów walki, ich balansowanie oraz implementację w grach. Podzieli się swoimi doświadczeniami z pracy nad grami, gdzie projektowanie angażujących mechanik walki było kluczowe. Wykład skierowany jest do początkujących twórców gier, studentów i wszystkich zainteresowanych tematyką projektowania gier. Po wykładzie odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi, która umożliwi bezpośredni kontakt z prelegentem. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.
Raphael Varga jest austriackim twórcą gier z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Po ukończeniu studiów w HTL Spengergasse przeprowadził się do Polski, aby rozwijać swoją karierę w branży gier. Pracował jako Game & Level Designer przy Showgunners (94% userscore na Steam), jako Lead Designer przy przygodowej grze akcji indie w klimatach zbliżonych do Stranger Things, a także jako Game Director przy taktycznym średniowiecznym RPG Band of Crusaders. Obecnie pracuje w Bloober Team, gdzie tworzy systemy walki dla Cronos: The New Dawn. Dzięki doświadczeniu w projektowaniu systemów w różnych gatunkach gier oraz specjalistycznej wiedzy zarówno w zakresie walki turowej, jak i walki w czasie rzeczywistym Raphael Varga wnosi cenny wgląd w świat współczesnego tworzenia gier.