Wyszukiwanie zaawansowane Wyszukiwanie zaawansowane

Obrazy Stanisława Wyspiańskiego


Wnętrze Paryskiej Pracowni Artysty Pastel. (r. 1893). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Wnętrze Paryskiej Pracowni Artysty Pastel. (r. 1893). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Portret Własny. oł. (r. 1893) Własność Henryka Opieńskiego w Poznaniu.
Portret Własny. oł. (r. 1893) Własność Henryka Opieńskiego w Poznaniu.
Dwie Dziewczy Pastel, (r. 1894?). Własność dr. Zemplińskiej w Warszawie.
Dwie Dziewczy Pastel, (r. 1894?). Własność dr. Zemplińskiej w Warszawie.
POLONJA. Część dolna kartonu na witraż dla lwowskiej katedry. Pastel, (r. 1894). Własność prof. dr. Juliana Nowaka w Krakowie.
POLONJA. Część dolna kartonu na witraż dla lwowskiej katedry. Pastel, (r. 1894). Własność prof. dr. Juliana Nowaka w Krakowie.
Projekt Kurtyny Dla Teatru Krakowskiego. oł. (r. 1895). Własność prof. dr. Tadeusza Estreichera w Krakowie.
Projekt Kurtyny Dla Teatru Krakowskiego. oł. (r. 1895). Własność prof. dr. Tadeusza Estreichera w Krakowie.
Portret H. Leszczyńskiej w roli Katarzyny w „Poskromieniu Złośnicy” Szekspira. Pastel, (r. 1894). Własność Tow. Zachęty sztuk pięknych w Warszawie.
Portret H. Leszczyńskiej w roli Katarzyny w „Poskromieniu Złośnicy” Szekspira. Pastel, (r. 1894). Własność Tow. Zachęty sztuk pięknych w Warszawie.
Studjum do „Polonji“. Rys. węglem, (r. 1894). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Studjum do „Polonji“. Rys. węglem, (r. 1894). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Planty z Widokiem na Wawel. oł. (r. 1894). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Planty z Widokiem na Wawel. oł. (r. 1894). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
STUDJUM DZIEWCZYNKI. Pastel, (r. 1895). Własność lakóba Stworzewicza w Krakowie.
STUDJUM DZIEWCZYNKI. Pastel, (r. 1895). Własność lakóba Stworzewicza w Krakowie.
Dziewczynka z Mirtem. Pastel. (r. 1895). Własność Edwarda Natansona w Warszawie.
Dziewczynka z Mirtem. Pastel. (r. 1895). Własność Edwarda Natansona w Warszawie.
Studjum. Pastel. (r. 1895). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Studjum. Pastel. (r. 1895). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka z Fiołkiem. Pastel, (r. 1895). Własność dr. Leopolda Goldberga w Warszawie.
Dziewczynka z Fiołkiem. Pastel, (r. 1895). Własność dr. Leopolda Goldberga w Warszawie.
Głowa Dziewczynki. Pastel, (r. 1895). Własność prof. dr. Jana Kasprowicza we Lwowie.
Głowa Dziewczynki. Pastel, (r. 1895). Własność prof. dr. Jana Kasprowicza we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Dolna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Dolna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Górna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Górna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Apollo Razi Grotami Pomoru (ILJADA) Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny śp. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Apollo Razi Grotami Pomoru (ILJADA) Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny śp. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Agamemnon Powstaje na Achillesa i Menelaosa (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Adama Chmielą w Krakowie.
Agamemnon Powstaje na Achillesa i Menelaosa (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Adama Chmielą w Krakowie.
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Jutrzenka, Phosphoros, Hesperos, Heljos (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Jutrzenka, Phosphoros, Hesperos, Heljos (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Zeus i Tetis (ILJADA). Rys. oł. i kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Zeus i Tetis (ILJADA). Rys. oł. i kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Apollo i Melpomene (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Apollo i Melpomene (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Apollo na Olimpie (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność Jadwigi Moszyńskiej we Lwowie.
Apollo na Olimpie (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność Jadwigi Moszyńskiej we Lwowie.
Studjum. Pastel, (r. 1897). Własność dr. Feliksa Kopery w Krakowie.
Studjum. Pastel, (r. 1897). Własność dr. Feliksa Kopery w Krakowie.
„STAŃ SIĘ!
„STAŃ SIĘ!" (BÓG OJCIEC). Projekt witrażu do kość. OO. Franciszkanów w Krakowie. Olejny pastel, (r. 1897—1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka za oknem. Autolitografja. (r. 1898?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka za oknem. Autolitografja. (r. 1898?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Studjum. Pastel, (r. 1899). Własność dr. L. Goldberga w Warszawie.
Studjum. Pastel, (r. 1899). Własność dr. L. Goldberga w Warszawie.
Portret Zenona Parviego. Pastel, (r. 1899). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Portret Zenona Parviego. Pastel, (r. 1899). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Portret A. Langego. Rys. węgl. (r. 1899). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Portret A. Langego. Rys. węgl. (r. 1899). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Chochoły. Pastel, (r. 1898—1899). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Chochoły. Pastel, (r. 1898—1899). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Portret K. Lewandowskiego Rys. węglem. Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Portret K. Lewandowskiego Rys. węglem. Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Portret Jerzego Żuławskiego Rys. węglem, kolorowany pastelem, (r. 1899). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Portret Jerzego Żuławskiego Rys. węglem, kolorowany pastelem, (r. 1899). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Główka Helenki. Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Główka Helenki. Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Główka Helenki Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Główka Helenki Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Główka Dziewczynki Pastel, (r. 1900).
Główka Dziewczynki Pastel, (r. 1900).
Chaty w Grębowie. Pastel. (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Chaty w Grębowie. Pastel. (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
BŁ. SALOMEA oraz ŚW. FRANCISZEK. Środkowe części witrażów w kościele OO. Franciszkanów w Krakowie. Pastele, (r. 1897—1902). Pierwszy - własność spadkobierców ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie. Drugi - własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
BŁ. SALOMEA oraz ŚW. FRANCISZEK. Środkowe części witrażów w kościele OO. Franciszkanów w Krakowie. Pastele, (r. 1897—1902). Pierwszy - własność spadkobierców ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie. Drugi - własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KAZIMIERZ WIELKI oraz ŚW. STANISŁAW. Kartony do witrażów dla katedry na Wawelu. Pastele, (r. 1900—1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
KAZIMIERZ WIELKI oraz ŚW. STANISŁAW. Kartony do witrażów dla katedry na Wawelu. Pastele, (r. 1900—1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Stary Wiarus. (L. Solski w „Warszawiance”). Pastel, (r. 1902). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Stary Wiarus. (L. Solski w „Warszawiance”). Pastel, (r. 1902). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Kobieta Z Dziewczynką. Pastel, (r. 1901). Własność Marji Reicherowej w Warszawie.
Kobieta Z Dziewczynką. Pastel, (r. 1901). Własność Marji Reicherowej w Warszawie.
Śpiący Staś. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Śpiący Staś. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Jaskry, Motyw Dekoracyjny Pastel (r.1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Jaskry, Motyw Dekoracyjny Pastel (r.1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Kwiaty Jabłoni, Motyw Dekoracyjny Pastel, (r. 1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Kwiaty Jabłoni, Motyw Dekoracyjny Pastel, (r. 1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Portret M. Raczyńskiej Pastel, (r. 1902). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Portret M. Raczyńskiej Pastel, (r. 1902). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Dziewczynka przed Dzbankiem z Kwiatami. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka przed Dzbankiem z Kwiatami. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Portret Żony Artysty. Pastel, (r. 1902). Własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
Portret Żony Artysty. Pastel, (r. 1902). Własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1902). Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1902). Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Nasturcje, Projekt do Polichromji. Pastel, (r. 1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Nasturcje, Projekt do Polichromji. Pastel, (r. 1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Portret Własny. Pastel, (r 1903?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Portret Własny. Pastel, (r 1903?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Róże, Projekt Do Polichromji. Pastel. (1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Róże, Projekt Do Polichromji. Pastel. (1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym". Pastel, (r. 1903). Własność inż. Radowskiego w Krakowie.
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym”. Pastel, (r. 1903). Własność inż. Radowskiego w Krakowie.
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym”. Pastel, (r. 1903). Własność inż. Radowskiego w Krakowie.
Dziewczynka z Narcyzem. Pastel. (r. 1904). Własność Juljusza Hermana w Warszawie.
Dziewczynka z Narcyzem. Pastel. (r. 1904). Własność Juljusza Hermana w Warszawie.
Caritas. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. A. Łemkowskiego w Krakowie.
Caritas. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. A. Łemkowskiego w Krakowie.
Portret Prof. Dr. Pagaczewskiego. Pastel. (r. 1904). Własność Bernarda Oppenheima w Warszawie.
Portret Prof. Dr. Pagaczewskiego. Pastel. (r. 1904). Własność Bernarda Oppenheima w Warszawie.
Pejzaż. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel. (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Pejzaż. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel. (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Przy Szyciu. Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Mariana Kurmana w Warszawie.
Przy Szyciu. Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Mariana Kurmana w Warszawie.
Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Ireny Solskiej w Warszawie.
Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Ireny Solskiej w Warszawie.
Kościół Mariacki w Krakowie, widziany ze schodów Muz. Narodowego w Sukiennicach. Pastel, (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Kościół Mariacki w Krakowie, widziany ze schodów Muz. Narodowego w Sukiennicach. Pastel, (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok na wieżę Katedry wawelskiej i Wisłę. Pastel, (r. 1904). Własność dr. Tadeusza Zakrzewskiego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok na wieżę Katedry wawelskiej i Wisłę. Pastel, (r. 1904). Własność dr. Tadeusza Zakrzewskiego w Krakowie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1904). Własność dr. J. Liebeskinda w Krakowie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1904). Własność dr. J. Liebeskinda w Krakowie.
DZIEWCZYNKA. Pastel, (r. 1904): Własność Marji Dobrowolskiej w Krakowie.
DZIEWCZYNKA. Pastel, (r. 1904): Własność Marji Dobrowolskiej w Krakowie.
Portret Jana Stanisławskiego. Pastel, (r. 1904). Własność Edwarda Reichera w Warszawie.
Portret Jana Stanisławskiego. Pastel, (r. 1904). Własność Edwarda Reichera w Warszawie.
Rapsod z Dramatu „Bolesław Śmiały” Pastel. (r. 1904). Własność Wł. Żuławskiego w Krakowie.
Rapsod z Dramatu „Bolesław Śmiały” Pastel. (r. 1904). Własność Wł. Żuławskiego w Krakowie.
L. Solski jako “Strażnik” w Dramacie L. Staffa „Skarb” Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
L. Solski jako “Strażnik” w Dramacie L. Staffa „Skarb” Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret Władysława Mickiewicza. Pastel. (r. 1904). Własność Akademji Umiejętności w Krakowie.
Portret Władysława Mickiewicza. Pastel. (r. 1904). Własność Akademji Umiejętności w Krakowie.
L. Solski jako Stary Wiarus w “Warszawiance”. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Krakowie.
L. Solski jako Stary Wiarus w “Warszawiance”. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Krakowie.
Portret Prof. Dr. Leona Sternbacha. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacka w Krakowie.
Portret Prof. Dr. Leona Sternbacha. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacka w Krakowie.
L. Solski jako “Chudogęba” w „Wieczorze Trzech Króli” Szekspira. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
L. Solski jako “Chudogęba” w „Wieczorze Trzech Króli” Szekspira. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret P. Leonowej Sternbachowej. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacha w Krakowie.
Portret P. Leonowej Sternbachowej. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacha w Krakowie.
Portret Dziewczynki. Pastel, (r. 1904). Własność dr. S. Tillesa w Krakowie.
Portret Dziewczynki. Pastel, (r. 1904). Własność dr. S. Tillesa w Krakowie.
L. Solski jako Jagiełło w „Nawojce“ Nawrockiego. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
L. Solski jako Jagiełło w „Nawojce“ Nawrockiego. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret Lizy Pareńskiej. Pastel, (r. 1905). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Portret Lizy Pareńskiej. Pastel, (r. 1905). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni artysty na kopiec Kościuszki w Krakowie. Pastel, (r. 1905). Własność E. hr. Raczyńskiego w Rogalinie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni artysty na kopiec Kościuszki w Krakowie. Pastel, (r. 1905). Własność E. hr. Raczyńskiego w Rogalinie.
Podwójny Portret Lizy Pareńskiej. Pastel. (r. 1905). Własność dr. Tadeusza Żeleńskiego w Warszawie.
Podwójny Portret Lizy Pareńskiej. Pastel. (r. 1905). Własność dr. Tadeusza Żeleńskiego w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Zygmunta Kuczyńskiego w Krakowie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Zygmunta Kuczyńskiego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
PORTRET Z. ŻELEŃSKIEJ. Pastel, (r. 1905). Własność dr. T. Żeleńskiego w Warszawie.
PORTRET Z. ŻELEŃSKIEJ. Pastel, (r. 1905). Własność dr. T. Żeleńskiego w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum. Narodowego w Krakowie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum. Narodowego w Krakowie.
Główka Dziecka. Pastel, (r. 1905). Własność W. Feldmanowej w Krakowie.
Główka Dziecka. Pastel, (r. 1905). Własność W. Feldmanowej w Krakowie.
Caritas. Pastel, (r. 1905). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Caritas. Pastel, (r. 1905). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
RÓŻE. Studjum do polichromii w krakowskiem Tow. lekarskiem. Pastel (r. 1905). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
RÓŻE. Studjum do polichromii w krakowskiem Tow. lekarskiem. Pastel (r. 1905). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.

keyboard_arrow_up
Centrum pomocy open_in_new