Wnętrze Paryskiej Pracowni Artysty Pastel. (r. 1893). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Portret Własny. oł. (r. 1893) Własność Henryka Opieńskiego w Poznaniu.
Dwie Dziewczy Pastel, (r. 1894?). Własność dr. Zemplińskiej w Warszawie.
POLONJA. Część dolna kartonu na witraż dla lwowskiej katedry. Pastel, (r. 1894). Własność prof. dr. Juliana Nowaka w Krakowie.
Projekt Kurtyny Dla Teatru Krakowskiego. oł. (r. 1895). Własność prof. dr. Tadeusza Estreichera w Krakowie.
Portret H. Leszczyńskiej w roli Katarzyny w „Poskromieniu Złośnicy” Szekspira. Pastel, (r. 1894). Własność Tow. Zachęty sztuk pięknych w Warszawie.
Studjum do „Polonji“. Rys. węglem, (r. 1894). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Planty z Widokiem na Wawel. oł. (r. 1894). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
STUDJUM DZIEWCZYNKI. Pastel, (r. 1895). Własność lakóba Stworzewicza w Krakowie.
Dziewczynka z Mirtem. Pastel. (r. 1895). Własność Edwarda Natansona w Warszawie.
Studjum. Pastel. (r. 1895). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka z Fiołkiem. Pastel, (r. 1895). Własność dr. Leopolda Goldberga w Warszawie.
Głowa Dziewczynki. Pastel, (r. 1895). Własność prof. dr. Jana Kasprowicza we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Dolna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Madonna z Dzieckiem. Górna część kartonu. Pastel. (r. 1896). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Apollo Razi Grotami Pomoru (ILJADA) Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny śp. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Agamemnon Powstaje na Achillesa i Menelaosa (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Adama Chmielą w Krakowie.
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Achilles, którego Pallas za włosy wstrzymała Rys. czarną kredką, (r. 1887?).
Jutrzenka, Phosphoros, Hesperos, Heljos (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
Zeus i Tetis (ILJADA). Rys. oł. i kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Apollo i Melpomene (ILJADA) Rys. czarną kredką, (r. 1897?). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Apollo na Olimpie (ILJADA). Rys. oł. (r. 1897?). Własność Jadwigi Moszyńskiej we Lwowie.
Studjum. Pastel, (r. 1897). Własność dr. Feliksa Kopery w Krakowie.
„STAŃ SIĘ!" (BÓG OJCIEC). Projekt witrażu do kość. OO. Franciszkanów w Krakowie. Olejny pastel, (r. 1897—1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Dziewczynka za oknem. Autolitografja. (r. 1898?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Studjum. Pastel, (r. 1899). Własność dr. L. Goldberga w Warszawie.
Portret Zenona Parviego. Pastel, (r. 1899). Własność Włodzimierza Żuławskiego w Krakowie.
Portret A. Langego. Rys. węgl. (r. 1899). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Chochoły. Pastel, (r. 1898—1899). Własność prof. dr. F. Krzyształowicza w Warszawie.
Portret K. Lewandowskiego Rys. węglem. Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Portret Jerzego Żuławskiego Rys. węglem, kolorowany pastelem, (r. 1899). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Główka Helenki. Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Główka Helenki Pastel, (r. 1900). Własność Muzeum miejskiego we Lwowie.
Główka Dziewczynki Pastel, (r. 1900).
Chaty w Grębowie. Pastel. (r. 1900). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
BŁ. SALOMEA oraz ŚW. FRANCISZEK. Środkowe części witrażów w kościele OO. Franciszkanów w Krakowie. Pastele, (r. 1897—1902). Pierwszy - własność spadkobierców ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie. Drugi - własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KARTONY DO WITRAŻÓW DLA KOŚCIOŁA OO. FRANCISZKANÓW W KRAKOWIE, Pastele, (r.1897—1902).
KAZIMIERZ WIELKI oraz ŚW. STANISŁAW. Kartony do witrażów dla katedry na Wawelu. Pastele, (r. 1900—1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Stary Wiarus. (L. Solski w „Warszawiance”). Pastel, (r. 1902). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Kobieta Z Dziewczynką. Pastel, (r. 1901). Własność Marji Reicherowej w Warszawie.
Śpiący Staś. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Jaskry, Motyw Dekoracyjny Pastel (r.1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Kwiaty Jabłoni, Motyw Dekoracyjny Pastel, (r. 1902—1903). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Portret M. Raczyńskiej Pastel, (r. 1902). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.
Dziewczynka przed Dzbankiem z Kwiatami. Pastel, (r. 1902). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Portret Żony Artysty. Pastel, (r. 1902). Własność Tow. Zachęty Sztuk Pięknych w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1902). Własność Jakóba Glassa w Warszawie.
Nasturcje, Projekt do Polichromji. Pastel, (r. 1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Portret Własny. Pastel, (r 1903?). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Róże, Projekt Do Polichromji. Pastel. (1903). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym". Pastel, (r. 1903). Własność inż. Radowskiego w Krakowie.
Pn. Ordonówna jako „Krasawica“ w „Bolesławie Śmiałym”. Pastel, (r. 1903). Własność inż. Radowskiego w Krakowie.
Dziewczynka z Narcyzem. Pastel. (r. 1904). Własność Juljusza Hermana w Warszawie.
Caritas. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. A. Łemkowskiego w Krakowie.
Portret Prof. Dr. Pagaczewskiego. Pastel. (r. 1904). Własność Bernarda Oppenheima w Warszawie.
Pejzaż. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel. (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
Przy Szyciu. Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Mariana Kurmana w Warszawie.
Portret Ireny Solskiej. Pastel, (r. 1904). Własność Ireny Solskiej w Warszawie.
Kościół Mariacki w Krakowie, widziany ze schodów Muz. Narodowego w Sukiennicach. Pastel, (r. 1904). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok na wieżę Katedry wawelskiej i Wisłę. Pastel, (r. 1904). Własność dr. Tadeusza Zakrzewskiego w Krakowie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1904). Własność dr. J. Liebeskinda w Krakowie.
DZIEWCZYNKA. Pastel, (r. 1904): Własność Marji Dobrowolskiej w Krakowie.
Portret Jana Stanisławskiego. Pastel, (r. 1904). Własność Edwarda Reichera w Warszawie.
Rapsod z Dramatu „Bolesław Śmiały” Pastel. (r. 1904). Własność Wł. Żuławskiego w Krakowie.
L. Solski jako “Strażnik” w Dramacie L. Staffa „Skarb” Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret Władysława Mickiewicza. Pastel. (r. 1904). Własność Akademji Umiejętności w Krakowie.
L. Solski jako Stary Wiarus w “Warszawiance”. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Krakowie.
Portret Prof. Dr. Leona Sternbacha. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacka w Krakowie.
L. Solski jako “Chudogęba” w „Wieczorze Trzech Króli” Szekspira. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret P. Leonowej Sternbachowej. Pastel, (r. 1904). Własność prof. dr. L. Sternbacha w Krakowie.
Portret Dziewczynki. Pastel, (r. 1904). Własność dr. S. Tillesa w Krakowie.
L. Solski jako Jagiełło w „Nawojce“ Nawrockiego. Pastel, (r. 1904). Własność Ludwika Solskiego w Warszawie.
Portret Lizy Pareńskiej. Pastel, (r. 1905). Własność rodziny ś. p. L. Leszczyńskiej w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni artysty na kopiec Kościuszki w Krakowie. Pastel, (r. 1905). Własność E. hr. Raczyńskiego w Rogalinie.
Podwójny Portret Lizy Pareńskiej. Pastel. (r. 1905). Własność dr. Tadeusza Żeleńskiego w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Zygmunta Kuczyńskiego w Krakowie.
PEJZAŻ. Widok z okna pracowni na kopiec Kościuszki. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum Narodowego w Krakowie.
PORTRET Z. ŻELEŃSKIEJ. Pastel, (r. 1905). Własność dr. T. Żeleńskiego w Warszawie.
Macierzyństwo. Pastel, (r. 1905). Własność Muzeum. Narodowego w Krakowie.
Główka Dziecka. Pastel, (r. 1905). Własność W. Feldmanowej w Krakowie.
Caritas. Pastel, (r. 1905). Własność prof. dr. Juljana Nowaka w Krakowie.
RÓŻE. Studjum do polichromii w krakowskiem Tow. lekarskiem. Pastel (r. 1905). Własność Marji Jasieńskiej we Lwowie.